מרתון פורטרט מצילום לציור

בתאריך 10-12 בספטמבר עם האמן דורון וולף 
ללא כותרת (יעל), דורון וולף
מרתון בן 3 ימים, כל יום 5 שעות בין 10:00-15:00 המלמד כיצד להגיע מצילום לציור ראליסטי. מטרת המרתון היא לימוד טכניקה לציור בצבעי שמן על בד. 

המרתון מיועד לכל מי שרוצה להכיר טכניקה נוספת להעשרת הידע והיכולת. 
  • מפגש 1: מעבר מצילום לציור רישום- Underpainting.
  • מפגש 2: שכבה ראשונה ופירוק כתמי. 
  • מפגש 3: שכבה אחרונה וגימור. 


דורון וולף 
אמן פעיל, מורה ומרצה במכללות אורנים / צפת / גליל מערבי.בעל תואר בהוראת אמנות ובוגר תכנית התואר השני באמנות יצירה של אוניברסיטת חיפה.
בנימה אישית: אמנות בשבילי היא דרך לשאול שאלות: קטנות כגדולות, לוקאליות כאוניברסליות. באמנות שלי נפרשת התייחסות אל מציאות המתווכחת בעולם המדיה דרך ציור. בעבודותיי מועלות שאלות לגבי נקודות מפגש בין אנשים, בתוך עולם של מסכים ואפליקציות. אני עוסק בדרך בה הצילום משפיע על האופן שבו אנשים בונים את הזהות שלהם, בפערים שבין הנראה לבין הפנימי. וזאת ע"י שימוש בטכניקה מסורתית של ציור בצבעי שמן אשר מאפשרת לי להתייחס לשאלות של ציור על ציור והמתח שנוצר בין צילום לציור בעידן שלנו דרך שפה של כתמים וצורות. כמורה מעניין אותי לעורר בתלמידים שלי סקרנות, ולאפשר להם לראות את המציאות מזווית אחרת דרך המדים הנפלא של הציור. 
אתר של דורון: doron-wolf.com 
דף אמן בפייס: https://www.facebook.com/doron.wolf.01/


טל': 04-6372824 |  פקס: 04-6309287 | דו"אל: artgvha@givathaviva.org.il
* פתיחת המרתון מותנה במספר משתתפים מספיק.
The enlightenment'', דורון וולף